אודות
פרויקטים
תחנה חיפאית
מכרזים ומאגרים
קריירה
מערכת מגל"ן

דבר יו"ר הדירקטוריון

דבר יו"ר הדירקטוריון

חיפה ניצבת בפני הזדמנויות ואתגרים משמעותיים, הנגזרים מהיותה המטרופולין השלישי בגודלו בישראל.

האתגרים כוללים, בין היתר, את ההתמודדות עם תשתיות ישנות הדורשות שיפור ושדרוג כדי לענות על צרכיה של האוכלוסייה הגדלה, את הצורך בשדרוג מבני ציבור ובבנייה של מבני ציבור חדשים ואת הצורך ביצירת הזדמנויות תעסוקה חדשות. כל זאת- תוך שמירה על הסביבה.

לצד האתגרים, ישנן גם הזדמנויות רבות, כמו קידום תחבורה בת-קיימא הנותנת עדיפות לתחבורה ציבורית תוך הפחתת התלות ברכבים פרטיים, אימוץ חדשנות טכנולוגית כדי ליצור "עיר חכמה" ויצירת שיתופי פעולה אזוריים עם הערים הסמוכות.

חברת יפה נוף היא גורם מפתח בקידום פיתוחה ועיצובה של העיר, תוך התמודדות עם המורכבויות הקיימות והתאמה דינאמית לצרכים המשתנים.

עם ניסיון רב-שנים ומומחיות מוכחת, יפה נוף מחויבת לעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם העירייה והקהילה, לצד משרדי הממשלה השונים, כדי לקדם מגוון פרויקטים בעלי השפעה ממשית על פני העיר ואיכות החיים של תושביה. אנו שמים דגש על התחדשות עירונית, שיפור התשתיות, קידום תחבורה בת-קיימא ויצירת מרחבים ציבוריים איכותיים.

בין היעדים המרכזיים שלנו:

- פיתוח פתרונות תחבורה חכמים ונגישים, המעודדים מעבר לניידות בת-קיימא.

- השקעה בשכונות ובמבני הציבור, ליצירת מרקם עירוני חי, מגוון ומזמין.

- קידום התייעלות אנרגטית ואימוץ טכנולוגיות ירוקות, כחלק מהמאמץ לשמירה על הסביבה.

- חיזוק הקשר והדיאלוג עם תושבי העיר, לצורך גיבוש תכניות מותאמות לצורכי הקהילות השונות.

כיו"ר הדירקטוריון, אני מחויב להנהגה אחראית, שקופה ויעילה. נפעל ללא לאות כדי לממש את הפוטנציאל הטמון בעיר וכדי להניע תהליכי צמיחה וחידוש.

אני מאמין שבעבודה משותפת ונחושה, נוכל לקדם את העיר ולשפר את איכות החיים של כלל התושבים. אני קורא לכל מי שחפץ בטובת חיפה, להירתם למשימה ולהיות שותף פעיל בעיצוב עתידה.

 

ד"ר אסף גסטפרוינד

יו"ר חברת יפה נוף

כל הזכויות שמורות ליפה נוף - תחבורה, תשתיות ובנייה
תנאי שימוש מדיניות פרטיות
Website created by CyberServe